Shopping!

Puuh vilken dag. Kom hem tidigare än väntat, skönt! Hjördis har varit på promenad med Maya och Corey, det märktes när vi kom hem att hon hade fått vara social och dessutom varit ute och gått. Hon var inte lika vild när vi kom hem som hon brukar vara. Jättesnällt av Maya och Corey att se till henne, fast de sa att de tyckte det var jättekul så det var ju bra!

Det blev en del shopping idag. Glas och porslin är billigare i Kosta eftersom det är andra sortering men det är ändå dyrt (i alla fall om man är student), fast vi fick tag i en hel del julklappar. Toppen! Men de tänker jag såklart inte visa några bilder på.

Det här köpte B:

Japanska jeans med någon bra egenskap som jag glömt bort.

Snygga levis!


Två snygga skjortor.

Jag köpte:

Min första skjorta :)

En söt blus från Fröken Söt.

en enkel topp med lite detaljer på axlarna

Jeans från Koola Anna.

Blanka leggings.

Nu är vi trötta (och panka). Men det är skönt att några julklappar redan är fixade. Resten får vi försöka hitta i stan!

Pigg och glad efter en heldag på Kosta (gissa vem som hade ångest imorse:P)

Lagom fräsch och pigg. Vi tycker båda att det bästa med att komma hem är att få ta av sig de åtsittande jeansen. Nice :)

Kommentarer
Postat av: maya

Fan vad heta leggings!!! vill haaa! jag trodde kosta outlet bara hade kostaboda-glas.. lol.

2009-11-14 @ 20:19:36
Postat av: Johanna

Haha ja de var ganska snygga, jag har letat efter sådana till ett rimligt pris i EVIGHETER.

2009-11-15 @ 00:57:15
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0