Snow

Det har snöat konstant sedan igår. Det blir inte så mycket av det. På marken ser det mest ut som om det har regnat. Men det är fina vita flingor som seglar ner ifrån himlen.

Jag har ont i magen idag så jag ska plugga här hemma tänkte jag. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Har börjat gå och fundera kring om de fem sidorna som jag skrivit dessa dagarna är vettiga överhuvudtaget. Är rädd för att det bara är skräp och att jag måste göra om allt. Usch. Jag skulle vilja ha respons NU så jag vet om jag gör rätt eller inte. Jag tror att mitt språk är alldeles för dåligt, att jag är helt ute och cyklar och har missat att följa den röda tråden, att mina argument är lösa och så vidare.

Det är inte så kul att skriva c-uppsats. Inte just nu i alla fall. Fast mest av allt är det svårt. Det svåraste jag någonsin gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0