Söndag.

Igår städade jag och B i lägenheten. Sorterade hyllan på badrummet och kastade lite saker som inte används. Nu är det fräscht i alla fall!

Jag fick jätteont i huvudet lite senare. Jag tror aldrig jag har haft så ont i huvudet som jag hade igår. Det var helt sinnessjukt! Vi åkte till Willys för att handla och jag trodde att jag skulla avlida. Det var jättejobbigt med alla människor och minsta lilla ljud gjorde så att det kändes som om hela huvudet skulle sprängas. Det var hemskt. Jag fick försöka hålla mig till vagnen medan B fixade allt som skulle handlas. När vi kom hem så fick B i mig dubbla treo och herregud vilken skillnad! Jag mådde perfekt en stund senare. Vi åt massa hela kvällen igår. Först åt vi lax (det var B som önskade lax) sedan blev det fläskkotletter och sist glass med banan och choklad (det var min önskan). Jag hade jättesvårt för att sova inatt. Tror jag somnade först vid två. Försökte att inte tänka på skolan (då hade jag aldrig somnat), så jag började fundera på nyårssminkningar. Haha! Knäppt! Lösögonfransar och glitter och sånt.

Nu ska jag plugga! Har massa att göra inför handledningen imorgon.

Ikväll blir det bio!!!!

Fick just höra lite skvaller om Carl Philip, vår fina prins. Helt otroligt. Jag vågar inte avslöja något ännu:P Sedan blev det lite skvaller om en tjej från Åstorp också. Men det är fortfarande lite hemligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0