Sunshine? Nej, inte ens i närheten.

God morgon!
Om en timme ska jag befinna mig på bibblan. Jag hoppas att inte de andra är allt för seriösa, det känns väldigt konstigt att kritisera något som inte är färdigt. Det hade varit mer okej om det hade varit en färdig slutprodukt, men jag vet själv med min uppsats att jag har jättemycket kvar att arbeta med. Så antagligen (eller förhoppningsvis) är jag själv ganska medveten om dess brister. Det är ganska känsligt att kritisera något som inte är färdigt, om det hade varit en färdig uppsats så är det ändå något som man arbetat med en längre tid och som man förhoppningsvis känner sig nöjd med. Då vet man också om att man har gjort sitt bästa. Nu är det ju hästlängder kvar tills (i alla fall min) uppsats är klar.

Igår hade jag svårt att somna. På eftermiddagen däckade både jag och B i sängen. Så antagligen berodde det på att jag sovit på dagen. Jag är ganska hängig och trött om dagarna. Dels för att uppsatsen snor mycket energi, även om jag inte sitter och skriver framför datorn 8 timmar om dagen så går många av de vakna timmarna åt att fundera kring uppsatsen. Jag kommer dessutom inte ens ihåg när jag såg solen sist. Maya berättade att Corey inte sett någon sol sedan han lämnade USA för att åka hit, och det är ganska längesedan. Höten i all ära och den kan visst vara mysig men fy fan vad dystert det är med kyla och mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0