Trött.

Jag är fruktansvärt trött idag. Ingen aning om varför. Jag är inte lite sådär halvseg utan huvudet känns riktigt tungt och jag har svårt för att hålla ögonen öppna. Galet.

Har tvättat hela förmiddagen men jag glömde att sätta igång torktumlaren på den sista maskinen så jag fick boka en tid till för att det skulle bli torrt. Hur kan man glömma en sådan sak? Märkligt.

Fick svar från min handledare som sa att hon inte hade hunnit läsa klart min uppsats så hon kunde inte ge mig några råd ännu. Nähe? Hoppas jag kan få respons imorgon i alla fall. Jag är avis på Maya som börjar blir färdig med sin teoridel och jag har knappt börjat på min. Det svåraste och tråkigaste av allt.

En kul sak som hände i förmiddags var i alla fall att de ringde från Bs gamla jobb och frågade om vi var intresserade av att följa med på julbord på SVEA den 27:e, passar ju utmärkt eftersom vi är hemma den helgen. Det blir lite stressigt eftersom B går i skolan till 14, får vara färdig duschad och fixad när vi ska sticka för när vi är framme i Åstorp måste vi slänga oss på tåget direkt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Det här funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0