Vill komma vidare.

Klockan tio idag skulle vi ha föreläsning och få respons på våra uppsatser. Vad händer? Handledaren har fått migrän och kommer inte, vi blir utan respons. Vem som helst kan bli sjuk, det är fullt förståeligt. Men det är så frustrerande när man gått i flera dagar och väntat på respons för att man ska kunna jobba vidare med uppsatsen. Det var ingen av de andra som skulle skriva på uppsatsen förrän vi fått respons. Tänk om man sitter och skriver på något som blir flera sidor som man ändå måste ta bort sen när man läser responsen? Frustrerande!

Jag har många saker som jag är orolig över kring uppsatsen. Till exempel om jag har gjort rätt avgränsningar när det gäller vetenskaplig litteratur. Om jag flyter iväg för mycket. Och hur ska jag göra med min teoridel? Jag vill veta nu så jag kan jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0