bakis + plugg = riktigt dålig kombination

Det var väldigt trevligt igår och god mat. Men det blev lite för mycket dricka för min del vilket resulterade i att jag har varit väldigt bakis idag. Inte bra.

Har ändå skrivit lite på min teoriuppgift. Undrar om det räcker att skriva lite mer än en halv sida om narratologi? Har skrivit en hel sida om den andra två men om jag skulle skriva en hel om varje skulle det bli 5 sidor. 4 sidor känns lite mer lagom. Äsch det får räcka. Imorgon ska jag skriva om de sista två teorierna. Sen är jag färdig men själva skrivandet. Ska försöka få ihop en skaplig presentation på 20 minuter. Usch, jag kommer att göra bort mig totalt.

Det värsta är att jag ska lämna in 5 sidot uppsats på fredag och jag har inte ens börjat. Kommer inte hinna få färdigt allt...

Det började brinna i Dannes duk igår så vi var tvugna att sätta elden på en gryta så det inte spred sig för mkt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0