Curls

Ibland hade det varit skönt att ha en frisyr som alltid ser ut på samma sätt. Jag blir ofta tokig på mitt hår. Ibland är det flygigt och fluffigt, ibland är det jättekompakta lockar. Idag är problemet att håret är helt platt uppe på huvudet och lockigt där bak. Arh. Kan det inte bara se jämnlockigt ut överallt? Varför måste det vara så platt uppe på? Vilka bekymmer. Egentligen inte men ibland är det väldigt irriterande. Jag tror aldrig jag kommer lära känna mitt hår och mina lockar. Och det går absolut inte att hantera det när det inte är fuktigt. När håret är torrt så är det bara till att gilla läget och acceptera vad håret har bestämt sig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0