En ljusare dag.

Idag känns det lite bättre med plugget. Jag skrev nästan en hel sida igår, vet inte om jag kommer kunna använda mig av det men det är i alla fall en bit på vägen. Idag har jag äntligen läst ut boken som jag ska behandla i min uppsats (har ju läst den innan men man glömmer fort). Har dessutom gjort en massa understrykningar och det blev en hel del post-it lappar. Nu ska jag bara läsa den en gång till, fast på engelska. Puuh...

Imorgon är det lång skoldag. 10-16. Det blir lunch med Maya i alla fall:) Får väl passa på och prata lite med min handledare för att se om hon kan sparka igång mig lite. Jag tror jag behöver en spark. Det dumma är att nästan hela dagen försvinner eftersom det är så mycket föreläsning, hade behövt sitta och skriva lite på både teori-uppgiften och uppsatsen. Jag får väl försöka kämpa på imorgon kväll så går det nog.

Nu ska jag läsa lite artiklar igen. Imorgon är sista seminariet sen är det en vecka kvar till redovisning och inlämning. Jag behöver inte ens säga hur det känns, det vet ni redan:)

Tur att jag har B, utan honom hade jag aldrig kunnat fixa det här. Älskar dig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0