Försöker skriva c-uppsats

Det har varit lite dåligt med bloggandet från min sida. Anledningen är att jag sitter framför datorn hela dagarna och försöker skriva uppsats. På kvällen är jag så trött på allt vad datorer heter så jag vill inte ens närma mig en sådan.

Idag har jag skrivit på uppsatsen från 8-12, det går framåt men inte jättefort. Sen har jag rastat hund och varit på vugi och tränat air muskel. Jag var helt slut i eftermiddags efter 4 timmars intensivt plugg. Vet inte om det är normalt att bli trött efter fyra timmar? I vilket fall som helst så har jag räknat ut att om jag skriver en halv sida varje dag fram till inlämning så kommer jag att komma upp i antalet sidor som behövs. Idag skrev jag runt en sida. Nu tänker ni säkert: Whaat? En sida på fyra timmar?! Det ligger extremt mycket jobb bakom varje bokstav. Jag måste tänka som fan (kan vara därför jag blir helt slut), också måste jag jämföra min svenska upplaga med den engelska och läsa lite artiklar. Sen kanske jag skriver nått, läser mer och kommer på att det jag skrev nyss är helt värdelöst så då tar jag bort det och börjar på ny kula. Så är det hela tiden. Det är en jäkla process ska ni veta (tydligen så är den här processen väldigt nyttig).

B bjöd på god mat efter min träning, vi firade att han fick 5:a på tentan som han skrev IDAG. Han måste ha en lärare som rättar sjukt snabbt! Maten var i alla fall riktigt god. Nu är han hos Danne och Karina, dricker vin (för att fira att tentorna är skrivna), men jag är sjukt trött så jag orkade inte följa med. Jag ska torka håret nu och sen gå ut med hunden för att kunna lägga mig i sängen direkt när jag kommer hem (jag hade tänkt läsa en bok som jag fjärrlånat + en uppsats innan iofs).

Imorgon har jag föreläsning mellan 10-12, ska vara i bibblan vid åtta och försöka skriva lite innan föreläsningen.



B testade en grej som gjorde att det blev sjukt goda potatisar. Det är en hemlig procedur (jag har hittat på att det
är hemligt, låter mer spännande). Men om någon vill prova så kan jag nog avslöja :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det går säkert superbra gumman :) Du är ju så smart och bra på att skriva :) Jag tror du kommer ta alla med storm med denna uppsatsen :) Lycka till!

2009-10-30 @ 09:46:50
URL: http://vitshabbyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0