In my brain.

Igår kom Maya hit på kvällen. Vi kollade på en film som heter Click, åt godis och drack cider:) Det var jättetrevligt. Efter filmen snackade vi uppsats och teori. Även om man inte kommer fram till något tror jag att det är bra att man tvingar sig själv att diskutera och fundera kring det. Till sist måste ju något lossna. Även om allt känns så jävla hopplöst nu.

Hade jättesvårt att sova igår. Låg bara och tänkte på uppsatsen och teorierna. Så idag är jag jättetrött. Birgitta och Sune kommer hit idag. Vi ska äta och dricka gott. Dem stannar till imorgon, det ska bli riktigt kul. Så jag ska ta denna kvällen till att ladda batterierna och på söndag så pluggar jag som satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0