Inte långt kvar.

God morgon!

Här sitter jag pigg och vaken. Gick upp vid halv åtta och gick ut med en sömnig Hjördis. Det går inte att förstå att det finns levande människor i detta området när man är ute och går en tidig söndagsmorgon på campus. Helt tomt och tyst. Läskigt men väldigt skönt.

Nu sitter jag och skriver det sista på min teoriuppgift. Sen blir det dusch och frukost med babe för att sedan åka in till stan. Jag bestämde att om jag är duktig och får klart min uppgift innan tolv så får jag lov att åka till stan. Det ser faktiskt ut som att jag närmar mig. När jag kommer hem från stan blir det eventuellt bibblan. Måste läsa igenom allt och göra finputs. Har säkert skrivit en massa saker två gånger och sånt. Imorgon ska jag och Maya snickra ihop vars en redovisning och sedan ska vi träna på varandra. Jag kommer dock aldrig komma upp i 20 minuter. Ååh, hoppas jag klarar denna kursen.

Såhär blev min teoriuppgift:

1. genusteori
2. marxistisk + litteratursociologisk teori
3. narratologi
4. fenomenologi + genusteori (och lite marxism)
5. hermeneutik (den håller jag på med just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0