Ipod it is.

Igår var jag och B uppe till halv tre. Vi hade True Blood maraton, tittade klart på den första säsongen. Kul att vi hittat något som vi båda tycker är lika bra, det händer väldigt sällan. Men nu har vi bestämt att vi ska ta det lite lugnt med säsong 2, inte sitta uppe hela natten:P

Jag vaknade vid tio och gick ut med Hjördis. Sen blev det plugg i två timmar, har bara lite kvar nu. Men jag borde nog läsa om allt som vi läst i hela kursen för att jag ska fatta något (Maya är duktig och läser om allt så nu känner jag mig dålig om inte jag också gör det).

Nu på eftermiddagen så pantade jag och B flaskor, det blev ganska mycket pengar faktiskt, handlade lite mat på city gross också. Och vet ni vad jag mer gjorde? Köpte en ipod! Im so happy! Min dator är tyvärr sämst så den fattar inte alls det här med USB och drivrutiner och sånt så därför tog det en timme innan B fick rätt på det. Men nu sitter jag glatt och lyssnar på musik!

Kommentarer
Postat av: dannjella

vad köpte du den för? jag har varit sugen så länge på en sån.

2009-10-04 @ 13:09:08
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag köpte den på Media Markt och den är verkligen som en dröm:)

2009-10-04 @ 16:32:47
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: maya

Vaaa vad pratar du om? Jag läser minsann inte om något! Bara läste narratologi-kapitlet i Barry emedan jag icke läst det förut! Sa kanske att jag borde läsa om allting på sin höjd :p håhå, du är myyycket duktigare än jag!

2009-10-05 @ 18:19:40
Postat av: Johanna

Haha, okej då har jag kanske förväxlat vad det var du sa och vad du faktiskt gjorde:P Men jag borde också läsa om narratologin. Är bara inte särskilt sugen på att läsa om alla dem tråkiga teorierna...

2009-10-06 @ 11:20:33
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0