Jag överlevde

Redovisningen idag gick faktiskt ganska bra. Jag överlevde, ingen skrattade åt mig och Johan sa faktiskt "mm det låter intressant". Känns bra. Nu ska man bara invänta betyg, det är ganska läskigt det med.

Har nyss ätit kebabrulle med B och Danne. Dem har pluggat hela eftermiddagen, hann inte laga mat så det fick bli kebabrulle. Har fått för mig att kebab är nyttigare än pizza. Vet inte om det stämmer men det känns bra i alla fall.

Jag var förresten och tränade muskel air igår, skönt. Har saknat att träna men det har inte funkat nu när det har varit så intensivt. Blir air core imorgon.

För övrigt så har jag skrivit 1,5 sidor av 5 på uppsatsen. Inte bra. Måste försöka skriva i alla fall fyra till fredag. Om jag skriver en halv till idag så får jag ihop 2 sidor. Sen kan jag skriva runt 2 sidor imorgon och en halv på fredag innan inlämning vilket blir... 4,5. Nu är ju detta bara en ambition, vi får se vad det landar på. Känns som det kommer bli katastrofalt dåliga sidor som hon får att läsa:P

Nu ska jag försöka skriva något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0