Klar med en av skrivuppgifterna

Igår gick jag till bibblan när jag hade kommit hem från stan. Satt där i några timmar tillsammans med Maya och vi skrev båda färdigt teoriuppgiften. SKÖNT.

Jag har precis kommit hem från Maya nu. Vi har tränat redovisning på varandra. Vi landade på 10 minuter båda två trots att det ska vara i 20 minuter. Inte bra. Får prata långsamt och tydligt på onsdag för att dryga ut det antar jag.

Nu ska jag ut med Hjördis, ska bara lägga in lite ny musik i ipoden först. Sen måste jag försöka skriva en sida på min uppsats. Om jag skriver en sida varje dag borde jag hinna få ihop 5 sidor till fredag. Det verkar dock ganska crazy att hon tycker att vi ska lämna in 5 sidor innan vi ens börjat läsa litteratur. Hur hänger det ihop? Därför det är så grymt svårt också. Suck...

Åh, kom just på att jag ska tvätta 17.30 också. Mitt liv är ganska ointressant för tillfället då det består av: plugga och skriva. Yey... Nästa vecka SKA jag träna minsann.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är visserligen svenska författare och texter, men som med allting annat kan det vara en ingång! Tyckte den var rolig att läsa i alla fall, vaddå nörd haha http://vxu.sub.su.se/vwebv/search?searchArg=omkl%C3%A4dningsrum%20tant%20blomma&searchCode=GKEY^*&searchType=0

2009-10-21 @ 14:42:19
Postat av: Johanna

Länken verkar inte funka:S ska se om jag själv kan hitta den på något sätt.

2009-10-21 @ 18:49:47
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0