Mamma på fb!

Idag är jag glad för mamma har skaffat facebook. Jag har tjatat och lite så men jag trodde faktiskt aldrig att hon skulle gå med. Är jätteglad. Hon har egentligen inte så mycket tid till det eftersom hon måste tillbringa varje ledig stund i stallet. På något sätt lyckas det alltid bli 10 gånger mer att göra med hästarna när dagarna blir mörkare och kortare. Men jag tror att det är bra med facebook när man har hästar till salu. Det finns otroligt mycket hästmänniskor på facebook, människor som jag aldrig hade kunnat fantisera om att hitta på just facebook. Tror det kan vara ett bra sätt att börja ta kontakt med människor som man av någon anledning har tappat kontakten med.

Nu är det bara pappa kvar. Vi får se hur det går med det. Men jag menar farmor har ju facebook, nästan lite pinsamt för pappa om inte han också går med nu:P Haha.

För övrigt så har jag och B varit och handlat idag. Csn kommer imorgon och då är det ingen höjdare att handla på Willys eftersom ALLA handlar då. Så vi fixade det redan idag, skönt. Och jag har skrivit 3,5 sidor av 5. Det går riktigt, riktigt segt. Men nu ska jag förhoppningsvis få ihop en halv sida till och sen blir det kanske en halv eller till och med en sida imorgon innan jag mejlar in. Vi får se.

Jag och B lagade en ny pastarätt idag. Det var gott. Vi hittade själva på att man kunde ha kyckling till. Det blev mumsigt. Såhär såg det ut:

Kommentarer
Postat av: Frida

min mamma har också skaffat fb men jag tycker det känns lite drygt med hela släkten som har koll på vad man gör.. :p

2009-10-22 @ 20:39:26
Postat av: Johanna

Haha. Jag är jätteglad att min släkt är med på facebook, det är skitkul. Jag pratar mycket med min mamma om vad jag sysslar med så för mig känns det inte så drygt. Visserligen så gör jag inte alls mycket på facebook som jag inte vill att mamma ska se så det är helt lugnt för min del. Men jag förstår hur du menar:)

2009-10-22 @ 21:01:53
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0