Strumpor :)

Det blev en snabb vända på stan. Handlade massa, massa, massa strumpor. Det behövdes verkligen! Sprang inom Kicks också för att handla lite småprylar.

Det blev hårspray från storbloggarnas älskling: Bobby. Anledningen till att jag köpte det var för att det bara kostade runt 60 spänn. Lagom tyckte jag. Får se hur det funkar imorgon.

Det blev lite lack också. Har läst att OPI ska vara bra men jag blev jättebesviken. För det första valde jag en riktigt ful färg. Den är ful på naglarna men flaskan ser fin ut. Och sen täcker det inte alls bra:(

Köpte även ett prova-på-kit. Ska bli spännande att se om flaskorna kan göra några underverk. Om det funkar bra så planerar jag att önska mig alla tre i julklapp. Fast i stora format. Kom nu ihåg det:)

Har precis gått runt Trummen med Hjördis, B och Danne. Nu ska jag och babe kolla film. Han har tenta imorgon (en tråkig sådan) och jag har redan förhört honom så nu ska vi hålla kväll.

Imorgon blir det frissan sen måste jag verkligen ta tag i min uppsats. Det här slö-plugget håller inte i längden! Fy skäms Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0