Terminen from hell...

Jag har äckligt mycket att göra nu.

Den 21/10 ska jag ha skrivit tre sidor om fem olika litteraturteorier + redovisning på 20 min.
Den 23/10 har jag deadline på 5 sidor uppsats.


Jag har så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja. Fattar inte hur jag ska få ihop 5 sidor. Har inget syfte, ingen frågeställning och absolut ingen tes!

Min kurs om litteraturvetenskapliga teorier är det svåraste någonsin. Och jag tror jag kommer göra bort mig totalt vid min redovisning. Jag har ingen aning om exakt vilka teorier jag ska använda och hur jag ska kunna förklara varför jag inte ska använda dem som jag inte ska använda.

Jag vill gömma mig under en sten och krypa fram när jag har min examen.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag känner exakt likadant och jag vet att uppmnuntrande ord mest är dryga när nåt är jobbigt men vi klarar det nog,vi har ju klarat allt hittills och tror inte vi kommer misslyckas nu heller.. (hur jävligt det än känns för stunden:)

2009-10-08 @ 21:14:32
Postat av: Johanna

Ååh jag hoppas att vi båda fixar det. Om vi gör det får vi fira som fan när du är tillbaka:)

2009-10-09 @ 13:29:36
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0