True Blood!

Jag älskar verkligen True Blood. Vilken serie. Den har verkligen allt, jag är helt fast (som jag så ofta blir när det gäller film, musik och litteratur). Än så länge har jag tittat på serien på svt men jag vet inte om jag kan låta bli att inte kolla på nätet längre. Säsong 2 finns ju redan ute och jag har bara sett halva säsong 1.

När säsong 1 släpps (9/12) landar den i alla fall i min brevlåda.

Det blir inte sämre av att Sookie och Bill är ett par (och förlovade) på riktigt också!

Kommentarer
Postat av: Frida



jag håller på och laddar ner säsong 1 nu, hann ju bara se tre avsnitt på tv. ikvväll ska jag kolla tjoho!

2009-10-01 @ 11:17:57
Postat av: Johanna

Jag har kollat ett avsnitt idag. Grymt bra!

2009-10-01 @ 16:01:06
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0