Atumn.

Bion igår var grymt bra. Lisbeth Salander is the shit! Nu är det bara en månad kvar till den sista och avslutande delen i millenium-serien.

Idag har det varit helt underbart väder ute, riktig höstkänsla. Jag och B tog oss ner till stan innan idag, han köpte nya skor och en fin slips. Jag hittade en kavaj (som inte fanns i min storlek, såklart) som jag nog ska köpa på onsdag.

Nu sitter vi bara och slöar framför youtube och jag tjuvdricker ur Bs grogg. Ska snart ut med hunden.

Ha en mysig kväll my friends!

Kommentarer
Postat av: dannjella

jag tyckte filmen var en stor besvikelse, boken är ju så jävla bra!

2009-09-20 @ 14:48:16
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mmm ettan är bäst än så länge. Fast jag försökte ha i åtanke att det var en lågbudget-film som egentligen inte alls skulle ha visats på bio från början. Jag älskar alla böckerna också och har haft jättelåga förväntningar på filmerna för att inte bli alltför besviken:)

2009-09-20 @ 17:18:01
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0