Bowling

När klockan blev sex igår så traskade jag och B bort till Danne och Karina där vi åt taco och drack vin. Mycket trevligt. Efter maten så traskade vi bort till bussen och åkte ner till stan för att bowla. Det var nog ungefär 3-4 år sedan jag bowlade sist men det var riktigt kul. Alla var ungefär lika jämnkassa för vi låg på samma poäng hela tiden. Fast sämst var jag som förlorade.

Efter bowlingen blev det Bishops Arms och lite god öl innan vi avslutade med goda groggar hemma hos mig och B.

Idag ska vi åka hem till Åstorp. B sover fortfarande och vi ska packa också så vi kommer nog inte iväg förrän efter lunch. Som vanligt är det mycket att göra när vi är hemma och många att träffa. Alltid kul att komma hem till familjen:)

Och på fredag kan jag förhoppningsvis rida för då har Flisan fått på sig skon som hon tappat.

Nu ska jag plugga lite tills sömntutan vaknar och vi ska packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0