Change.

Ojsan, ett u för lite i denna förra rubriken. Shit happens. Blev lite trött på allt det röda i bloggen. Vi är trots allt på väg in i en period då allt blir mörkare och mörkare så det fick texten på min blogg också bli. Det får se ut såhär nu ett tag. Jag är ganska kass på design så det är inte så lätt att få till något snyggt.

Idag är jag otroligt sugen på att rida. Men Flisan är för långt borta. Fast till helgen kan jag rida. Det ska bli kul! Jag längtar till jag bor i skåne igen och kan rida när jag vill. Saknar det otroligt mycket (såklart).

Jag och B kanske ska ge oss iväg på picknick. Det gäller att njuta av dem fina dagarna in i det sista.


Jag, Precious och mamma i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0