En helg i Åstorp.

Jag har inte hunnit blogga i helgen. Det har varit fullt upp, det är det alltid i skåne:)

I fredags var jag och B på hans mammas jobb en runda, sen blev det Oj och jag fick se alla härliga människor som jobbar i delin. Fick kramar också, dem är så himla goa! Red även fina, fina Flisan, har så ofta dåligt samvete över att jag valt att plugga så får hon stå åt sidan :( På kvällen blev det väldigt god mat hos Bs pappa och Dorrit.

I lördags åkte jag, mamma och syrran till stan efter att stallet var färdigt. Det tar ett bra tag att mocka 7 boxar. Puh, stackars mamma som får göra allt själv varje dag. På kvällen var det kalas för min mobror Pierre. Mycket trevligt.

Igår var jag uppe med tuppen för att rida Flisan och senare blev det Spången för att fira Berit som blev 75. Det blev MYCKET mat som var väldigt god. Det var trevligt.

Vi körde hem imorse vid halv åtta. Är ganska trött, kunde inte sova så bra inatt. Nu h ar jag en lång artikel att läsa och lite i en annan bok. Tänkte göra klart det idag så att jag kan ägna hela dagen imorgon åt att tänka som fan på min uppsats.


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-28 @ 18:58:25
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0