I wanna do bad things with you.

Idag blev det två timmar på bibblan, sen orkade inte mitt huvud mer. Det är inte lönt att fortsätta när tröttheten infinner sig för då glömmer jag bort vad jag läser.

När jag kom hem hade B och Danne gjort baguetter och lämnat två till mig i kylen. Mums. Nu är dem nog och pluggar någonstans tror jag.

Funderar på om jag kanske ska städa. Hjördis har riktigt tjock päls nu och tappar mycket av den så det blir snabbt dammråttor. Behöver nog damma lite också.

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska träna ikväll eller inte. Jag vill såklart men jag har fortfarande ont sedan träningen i måndags. Gör sjukt ont att sätta sig på stolar, jag ser ut som en 90-åring. Visserligen brukar det bli bättre när man tränar mer men jag är ju inte så sugen på höga knä med denna smärtan precis. Och man ska väl inte behöva ta ibumetin för att kunna träna?

Hm, får nog fundera lite på det.

Och förresten, ska vi gå på premiären Jenny?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaaaaaaa! Självklar ska vi det! =)

2009-09-18 @ 12:29:50
URL: http://jennyvardet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gött babe! Då hojtar jag till när vi ska boka biljetter:D

2009-09-18 @ 13:44:43
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0