Mööööör

(för mina icke-skånsktalande vänner så betyder mör att man är helt fördärvad i kroppen. Typ.)

Aj, aj, aj. Känn dig välkommen träningsvärk. Helvete så ont det gör. Jag har inte tränat på hela sommaren och igår blev det ett hårt air core pass. Mjukstart? Vad är det? Men det känns skönt att ha fixat medlemskort så nu jäklar är det träning som gäller (och jag hoppas som fan att mina benhinnor håller denna terminen annars blir jag riktigt förbannad).

Minns ni att jag hade en härlig ambition i våras om att jag skulle ut och springa på sommaren. Hur gick det? Åt skogen. Jobbade jättemycket och så fort jag kom hem så var jag ute i stallet. Så träning har jag fått genom hästarna. Konditionen är det värre med. Men den kommer snart bli bra igen hoppas jag.

Nu ska jag sätta mig ner och läsa igenom några artiklar som vi ska diskutera nästa vecka.

Funderar på att köra iväg på stöveljakt idag. Får se hur det blir:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0