Ny möbel.

Var på föreläsning idag, lite lossnade i skallen men inte allt. Imorgon ska jag till bibblan för att läsa om de teorierna som vi ska gå igenom nästa gång.

När jag kom hem från skolan åkte jag och B till Mio. Vi hämtade vår byrå som äntligen kommit. Det blev jättefint. Bild kommer kanske snart om någon vill se.

Skulle egentligen iväg och träna på Vugi idag men byrå-byggandet drog ut på tiden så jag hann aldrig:( Måste verkligen komma igång nu. Men imorgon har jag inget planerat mer än plugg så då får det bli träning.

Nu ska hunden rastas, sen duschen och ikväll TRUE BLOOD!

Kommentarer
Postat av: Frida



åh vugi! <3

jag ska också kolla true blood :)

2009-09-09 @ 19:28:51
Postat av: Johanna

True blood is the shit:)

2009-09-10 @ 12:16:22
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0