Bortglömd shopping...

För cirka 1,5 månad sedan så beställde jag lite kläder från H&M. Angav då e-kort som alternativ till betalning. Idag kom kläderna och jag hade helt glömt bort att jag beställt eftersom det var så längesedan. Dessutom hade giltlighetstiden på mitt e-kort gått ut så därför hade sakerna inte blivit betalda. Så idag fick jag en faktura - jag som är luspank!!!! Som tur det var hade jag endast handlat för 350 kronor. Nästa vecka kommer csn så jag hoppas att jag klarar mig till dess. Jag kan inte föreställa mig ett liv med fast inkomst. Undrar hur det kommer kännas. Just nu undrar jag om jag någon gång kommer att få en fast inkomst. Suck... Shoppa gör jag i alla fall alltid, jag lyckas på något jävla vis alltid ha råd med något litet klädesplagg. Wierd.


den här klänningen kostade bara 65 kronor. Tänkte att det får bli årets strand- och slappeklänning.

det var verkligen inte lätt att då en rättvis bild av den här härliga ljusrosa västen. Det där skrynkliga ska föreställa volanger. Jag tror den behöver en liten date med strykjärnet. Jag kommer i alla fall att ha ett linne under och mitt svarta skärp i midjan. Det ser mycket bättre ut på riktigt än på bild!

en fin sommartopp

Nu är det minsann shoppingstopp! Jag känner mig som en usel människa när jag slösar mina csnpengar (som bara är lånade pengar) på kläder! Fy skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0