En snabbis i Skåne

Igår åkte vi som sagt till Helsingborg för att gå på Toves barndop. Det var väldigt trevligt! När vi kom hem från barndopet så åt vi massa god plockmat och drack vin hos mamma och pappa. Väldigt mysigt! Sen gick vi ut och tittade till det söta fölet med jämna mellanrum:)

I bilen:



Efter dopet:




Hos mamma och pappa:




Vi satt uppe och pratade ganska länge med mamma och pappa så därför sov vi till tio idag. Vi gick direkt ut för att hitta mamma och pappa i stallet. Det var dags för fölisen att få lov att gå ut i hagen för första gången. Det var väldigt kul att titta på. Hon är så overkligt söt!



Efter fölbuset var det dags för frukost:

Sedan körde vi till Halmstad. Våra sommardäck har varit där på förvaring. Så det tog ganska lång tid innan vi var hemma i Växjö igen.

I bilen:





När vi var framme så körde jag direkt till stallet. Var ganska trött men det gick bra och Flisan fick komma ut på en liten tur. När jag kom hem igen så hade B, Danne och Karina grillat. De hade sparat lite mat till mig - så gott! Sedan blev det ett glas vin innan Danne och Karina gick hem.

Och nu ska jag sova. Så skönt. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0