har och ska

Idag har jag:

-fixat med det vanliga i stallet
-gått med Flisan på ängen
-tvättat
-bakat sockerkaka
-läst bok
-solat
-duschat + brun utan sol
-kammat Hjördis
-målat tånaglar
-tittat på uppdrag granskning och efterlyst
-varit på kvällsrunda med B och Hjördis
-längtat efter att klippa av håret

Imorgon ska jag:

-komma på något vettigt att fylla min dag med
-föreläsning 12-14
-stallet och skritta på ängen
-sola igen?

Jag har det värsta munsåret ever. Det gör så jädrans ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har plåster och sånt på men det gör ändå ont. Hatar munsår!


ser ni hur jag lider? Såhär går jag med munnen hela dagen... Nej det gör jag inte men ah vad ont det gör!

Jag saknar Skåne och min familj och Jenny grymt mycket! Jag vet inte vad jag pysslar med om dagarna. Pluggar gör jag i alla fall inte vilket delvis beror på den slappa kursen men även att mina tankar ligger på sommaren i Skåne. Och dessa dagar när jag inte har kunnat rida har varit grymma! Jisses så tråkigt!

På valborg är det i alla fall spikat att jag och B ska på restaurang med Danne och Karina. Och jag hoppas att det är MC väder på söndag för då betyder det att mina fina föräldrar kommer på söndagsfika. Hoppas, hoppas, hoppas.


Nu ska jag nanna och skämmas över att jag ägnar mina dagar åt att dagdrömma istället för att njuta av min sista tid i Växjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0