Långfredag

Det blev inget blogginlägg igår. Jag var i stallet ganska många timmar på eftermiddagen och på kvällen låg jag halvdöd i sängen.

Flisans hovar blev jättefina och det verkade vara en bra hovslagare. Hoppas nu bara att dem sitter kvar och inte åker av i leran. Efter det var det dags för ridtur. Flisan var helt galen, jag var väldigt nära att åka av. Hon var helt toppad, det gick inte att få någon kontakt med henne. Läskigt. Hoppas att det går bättre idag... B är rejält förkyld, igår kväll ringde han till jourläkare för han kunde inte höra något på ena örat och är svullen överallt. Men de sa bara att han skulle ta nässpray, dricka vatten och sitta med huvudet över varmt vatten. Han verkar känna sig lite bättre idag i alla fall.

Jag har tvättat hela förmiddagen idag. Men nu är jag klar. Skönt! Ska snart cykla till stallet. Ska inte göra så mycket idag, B är ju sjuk så det blir en hemma-dag idag.

Vi har fortfarande inte bestämt om vi ska åka hem, men det lutar åt att vi stannar här i Växjö. Det känns knappt lönt att åka hem och bara stanna en natt + att vi ska hem även nästa helg när det är barndop. Men som sagt, vi vet inte riktigt ännu.

Nej nu ska jag stryka en tröja.

Glad påsk förresten. Känns knappt son påsk, ingen påskfeeling här direkt. Men ändå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0