Natti!

När jag kom hem vid ett så hade B fixat lite mat. Fiskpinnar och potatismos. Mums! När den var uppäten så gick vi ut i solen i en timme. Jag läste om industrielltarv, det blir mer och mer intressant faktiskt! Sedan var det dags för mig att trampa till stallet. Flisan känns konstig när jag rider, jag tror hon är halt. Men Paula sprang med henne idag och jag tittade fast kunde inte se något alls. Och sedan sprang jag och då tittade Paula men hon såg inte heller något. Flisan vill inte alls galoppera i höger galopp och hon drar åt vänster hela tiden. Det är något skumt med höger bak. Hon har ett ganska stort sår där men det verkar hon inte ha ont på. Hon är inte varm, ingen puls i hoven och inte öm någonstans. Hon kanske bara har sträckt sig eller så har hon träningsvärk. Hoppas det!

Nu ska jag nanna. Bibblan tidigt imorgon!

Hjördis ska alltid ha den största kudden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0