Pluggar...

Idag har jag suttit och läst texter hela förmiddagen. Tråkigt! Och trött är jag. Jag kom i säng ganska sent eftersom jag pratade med pappa för att kolla av läget med hästarna. Sedan gick B upp vid sex, då vaknade jag och kunde inte somna så då gick jag upp. Sedan dess har jag pluggat. Nu är jag måttligt trött på det.

Ska rasta Hjördis nu och sen cykla till stallet. Hoppas att jag inte somnar på vägen. Och då kan jag inte föreställa mig hur trött mamma är som var vaken till fem, sov en timme och gick sedan ut igen för att fortsätta med fölisen. Tyvärr hade hon fölsjukan så hon har fått dropp ett par gånger idag. Men mamma ringde nyss och sa att det inte behövdes nu i eftermiddag för värdena såg bättre ut. Men veterinären skulle komma ikväll igen för att ge henne medicinen. Men hon är pigg och mår bra!


det här har jag suttit med hela dagen

Kommentarer
Postat av: Frida

den där texten till imorron var ganska dötråkig så jag snabbläste bara.. :|

2010-04-07 @ 17:36:30
Postat av: Johanna

Ja där var inte mycket till ös i den. Kommer bara ihåg ungefär 30% av vad den handlade om...

2010-04-07 @ 22:20:14
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0