Problemlösare

I söndags var jag och B nere i stan för att försöka hitta ett apotek och de gjorde vi - men alla var stängda. Såklart. Det var ju påskdagen. Men Åhlens hade öppet så vi gick in där en sväng. B köpte en liten hängare till mig:

Han var trött på att mina scarfar (märkligt ord, men jag googlade det och det heter faktiskt så) ligger huller om buller i garderoben. Den här manicken var ju en ganska bra lösning på det problemet:)

Ber om ursäkt för alla slarvfel i föregående inlägg (vad betyder till exempel vilospår? Ett spår man vilar i kanske. Ingen aning). Min sinnestämning var lite märklig - var både uppjagad och trött. Det kanske funkar som ursäkt.

Det kommer en fölis hemma i Skåne vilken dag som helst nu. Jag ska hem en snabbis till helgen så förhoppningsvis får jag se underverket då. Eller så föds den kanske när jag är hemma. Vi får se. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0