Pysslar inomhus

Eftersom min kurs avslutades igår och nästa inte drar igång förrän på tisdag så är jag lite ledig. Morgonen har jag ägnat åt att sortera bland mina väskor. Där fanns en hel del som jag aldrig använder. Tänkte att jag skulle försöka sälja lite saker på Tradera. Har aldrig gjort det innan så får se hur det går. Vi flyttar ju om en månad och desto mindre saker det finns att packa desto bättre är det:)

Har lagt ut en DKNY väska. Kolla ->här<-
Har lagt ut en BjörnBorg väska. Kolla ->här<-
Har lagt ut en Friis&Company väska. Kolla ->här<-

I eftermiddag blir det lite hoppning med Flisan. Jag tänkte cykla dit vid ett och börja bygga upp lite hinder. Synd att det har snöat, blir lite slaskigt då. Men det ska bli kul! B är i Kalmar så jag har inte så mycket annat att pyssla med.


Nej nu ska jag fortsätta att sortera bland gamla saker i garderoben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0