Soligt


Idag stack jag till stallet vid halv tio. Efter en liten skrittrunda fixade jag till Paulas hästar (som jag passar idag) och gav alla hästar lunch. Sen cyklade jag hem. Flisan är utan täcke för det är 16 grader varmt. Ska köra till stallet ikväll och sätta på det igen.

När jag kom hem så hade B dukat fram med god sallad och lite rester sedan helgen. Mums, jag var jättehungrig. Sedan gick vi till hyresbostäder och sa upp vår lägenhet. Efter det blev det en rejäl runda på apoteket. Fästing halsband, två stycken lotion, munskölj och lite piller :P Sedan gick vi till Ica, handlade två lådor med glasspinnar. Det måste man ju ha i kylen när det är så fint väder!

Efter det traskade vi ut i skogen med Hjördis. Jag plockade vitsippor (de som är på bilden). Det var mysigt, Hjördis tog sig ett litet dopp i en bäck. Hon blev mer skitig än blöt, fast hon verkade gilla det.

Nu ska jag läsa lite i min bok och sedan duscha innan jag ska till stallet och klä på Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0