Sunshine!

God morgon!

Solen skiner även idag. Härligt! Jag har låtit bli att sminka mig eftersom mitt smink innehåller solskyddsfaktor. Körde på samma metod igår i hopp om att få lite färg i ansiktet. Det var en helt underbar dag igår. På förmiddagen fixade jag med sånt tråkigt som man alltid skjuter upp: skicka mejl till CSN, ringa angående lägenhetesansökningar och så vidare. Det kändes väldigt skönt när det var gjort. Efter lunch åkte jag och B till stan för att möta upp Karina och Danne. Jag och Karina gick in på GT där jag hittade en scarfs för 79 :-, billigt och bra. Det var ungefär vad jag hade råd med :) Sedan åt vi allihop på en trevlig uteservering. Mysigt!

När vi kom hem åkte jag till stallet. Paula hade satt fram lite hinder för hon skulle hoppa och frågade om jag ville hänga på och det ville jag. Det gick mycket bättre denna gången jämfört med sist. Kändes precis så bra som det brukar göra. Härligt!

På kvällen var jag sugen på godis och kunde inte låta bli att gå till Ica och handla lite. Tur att det snart är dags att springa av sig allt i delin - det behövs verkligen!

Idag är vår föreläsning inställd. Istället ska jag träffa Frida på bibblan vid nio. Jag har tänkt att jag ska försöka börja skriva lite på skrivuppgiften. Men jag får inte grepp om den och vet inte vart jag ska börja. Får se hur det går.

Hoppas att ni får en underbar dag i solen!


den nya scarfsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0