Utan ridning :(

Jag känner mig lite nere idag för att jag inte kan rida på min fina häst. Hon har nämligen jätteont i sina hovar. Egentligen behöver hon sulor men eftersom hon ska få nya skor när hon kommer hem till Skåne så känns det knappt lönt att sätta på sulor här. Istället så ska hon få ta det lugnt denna veckan. Igår vilade hon och idag ska jag promenera med henne på ängen. Det kan ju hända att det blir bättre när hon får vila lite. Men hennes strålar ser inte alls fina ut, väldigt söndriga på sina ställen :( Stackars hjärtat...

Om en halvtimme ska jag cykla till stallet. Jag ska fodra lunch idag. När jag kommer hem ska jag tvätta och kanske baka en sockerkaka.

Hoppas Flisans hover blir bättre snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0