Åker till stallet nu

Idag ska jag befinna mig i stallet redan klockan åtta. Jag och Sandra ska ut och rida då. Så idag får Flisan vara ute till det är insläpp. Det känns alltid taskigt att låta henne vara ute så länge men jag hinner inte med något annat om jag ska köra till stallet hela tiden. Hoppas det blir bra väder idag. Efter stallet ska jag köra och tanka och sen blir det plugga hela dagen. Ska läsa ut budgetboken och förhoppningsvis kunna lösa några uppgifter. Vad gäller projektet så går inte det så bra. Jag har redan fått ett negativt svar och väntar på ett annat mejl. Någon hade vidarebefordrat mitt mejl till någon som varit involverad i ett projekt i Helsingborg. Får se om jag får napp. Hoppas, hoppas, hoppas. Annars vet jag inte vad jag gör. På måndag har vi första handledningen och det ser väldigt mörkt ut för min del.

B åker inte till Skåne i helgen. Igår upptäckte han att han har föreläsning till klockan 16 på lördag. Så då får jag sällskap på alla hjärtans dag ändå:)

Idag håller jag tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0