Bang bang

Aj aj vilken huvudvärk jag har. Jobbigt.

Imorse skrev jag lite på projektrapporten. Blev bara några rader. Gillar inte alls denna uppgiften. Sen åkte jag till stallet vid elva. Red en runda på Flisan och sen hade jag lunchfodring. Var hemma igen vid halv två. Försökte göra ekonomiuppgiften med skatt och arbetsgivar avgift. Gick inte bra. Har inte fått kläm på det än. Sen gick jag ut med Hjördan i busvädret. När jag kom hem la jag mig i sängen och läste igenom mitt ekonomihäfte, låg och funderade lite på om jag skulle köra till stallet och ta in Flisan. Just då fick jag sms av Paula, hon undrade om hon skulle ta in Flisan. Jag har tagit in hennes hästar ganska många gånger, jag vet att hon vill att dem ska komma in på eftermiddagen. Så nu fick jag en gentjänst, inte helt dumt:)

Har legat i sängen och kollat OS med min hemska huvudvärk ett tag. B är i köket och fixar käk. Potatisgratäng. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0