Det snöar.

Snöstorm it is. Jag hann precis rida innan det började blåsa. Orkar inte klaga på vädret. Har inte tid att lägga energi på det. Snart kommer våren. Den kommer. Det gör den ju varje år. Dont worry.

Sitter med handduk på huvudet. Ska snart föna håret för att sedan gå ut med Hjördan. Imorgon blir det tidig uppstigning. Ska gå bort till Ica för att köpa hundmat (Hjördis vägrar äta något annat än hundmat på burk igen. När hon inte ätit något alls på fyra dagar så gav vi upp och köpte burkmat. Oj vad hon äter nu!) och sedan sola en snabbis. När jag kommer tillbaka blir det läsa Blomberg (eller var det gren?) för att sedan skriva det sista på arbetet som jag tänkt mejla in imorgon kväll.

Sen blir det föreläsning mellan 13-15. Ekonomi.
Förresten. Ekonomiplugget imorse gick faktiskt bra. Först var det ganska segt och vi vände och vred på saker och ting men sen trillade poletten ner. Det är så härligt när man får "ahaa"-upplevelser.

Psst... B har fått erbjudande om att göra sitt exjobb på Ericsson i Kalmar. Det betyder inte att han måste dit eller så, men har gör en undersökning åt dem i så fall. Jag tycker det låter som en bra grej att ha på pappert. Men än vet man tydligen inte så mycket om hur,var och när. Fina, fina Björn:)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0