Dripp dropp

Idag är det examination i form av seminarium klockan tio. Jag känner mig ganska likgiltig. Men det gör jag inte över att det idag är exakt en vecka kvar till ekonomi tentan. Det känns minst sagt obehagligt. Nu när det har börjat komma in en massa matte är jag helt gone. Finns ingen chans för mig att klara detta. Men jag ska såklart göra så gott jag kan! Idag ska B försöka förklara för mig hur man ska göra, kanske trillar poletten ner då så att jag fattar. Om jag har tur. Sen i helgen blir det att repetera övningar och gå till bibblan för att läsa budget boken. Svårt att veta vilka frågor som kommer från boken.... Paniiiiik.

Något som känns bra idag är att det har börjat töa. Äntligen! Det droppar så härligt från taken. Så skönt det kommer vara när den vita skiten är väck. Då kan man galoppera i skogen och cykla till stallet. Man kan vara ute utan att tappa känsel i fingrarna också. Härligt. Våren har aldrig varit så efterlängtad som nu för min del.

Nej nu ska jag äta frukost. En timme kvar till skola.

Kommentarer
Postat av: maya

Lycka till, med både seminarium och tenta!!! Och ja, vi vill ha VÅR nu!!! Två plusgrader idag, hurra ;)

2010-02-26 @ 11:12:46
URL: http://mayaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är fyra plusgrader här nu. Wiho!!

2010-02-26 @ 13:19:07
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0