Det har varit en fin alla hjärtans dag.

Det blev bara jag och Paula som red ut. Klättrade upp för en väldigt brant backe. Flisan fick nog en hel del mjölksyra och blev väldigt anfådd. Tyckte lite synd om henne. Fast det är bra träning. Sen blev det lite trav och en hel del galopp. Vilken härlig känsla att galoppera två hästar i bredd. Då njuter man av livet, snön yr och hästarna frustar. Mysigt!

När jag kom hem gick jag och B till Ica. Försökte komma på vad vi skulle äta men det gick inte alls bra. Efter fyra vändor fram och tillbaka gav vi upp. Gick hem och slängde in Hjördis i bilen för att åka till Mc Donalds. Trots allt alla hjärtans dag, och så var det bråttom för vi var hungriga. Och pizza ville vi inte ha. Sen svängde vi inom hemmakväll, köpte American Beauty. B tyckte att det var helt galet att jag inte sett den. Det har jag nu. Den var väldigt bra. Den hamnar nog på topp 20 hos mig.

Nu ska vi nanna. Imorgon är det skola 10-15 och innan dess ska jag läsa budget boken. Den är seg!

Natti.


Kommentarer
Postat av: maya

Åh, det låter helt underbart!!! Jag vill också rida! Hehe, McDonalds på Alla hjärtans dag låter.. intressant ;) Jag har inte heller sett American Beauty, men velat göra det läääänge! Puss :*

2010-02-15 @ 12:04:22
URL: http://nipponbanzai.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ååhh saknar dig Maya! Du måste se American Beauty:) Hoppas att allt är bra med dig vännen!

2010-02-15 @ 12:22:03
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0