Glöd?

Åh nej vad jobbigt allt känns idag. Jag har haft en hyffsat bra känsla kring alla budgetar i ekonomin innan. Det sista jag behövde lära mig vara soliditet, räntabilitet och kassalikviditet. Typ tjata in formler så att det verkligen sitter. Men igår gick vi igenom nya saker och det känns rätt kört. Omtenta känns givet.

Ska vara i bibblan om en timme för att plugga med Frida och Helene. Jag kommer nog sitta där som ett frågetecken. Sen måste jag läsa budgetboken. Kommer att komma frågor på saker ifrån den på tentan. Im dead. Vad ska man koncentrera sig på? Ingen aning.

Har ingen glöd idag. Hittar inget positivt med någonting just nu. Allt är grått, grått, grått.

Det är så jobbigt när man går upp ur sängen med känslan det här kommer aldrig att gå. Man funderar på hur man ska göra för att dagen ska gå så fort som möjligt så att man kan få lägga sig under det trygga täcket igen.

Bit ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0