Hard

God morgon!
Idag gick jag upp vid sju. B gick upp då, han skulle till skolan och då ville inte Hjördis fortsätta sova. Hon var nyfiken på vad som hände i köket.

Nu ska jag städa lite tänkte jag sedan blir det stallet vid tio. Ska rida och fodra lunch. Sen ikväll har jag insläpp för första gången. Hoppas det går bra. Funderar på om jag ska plugga idag. Men då måste jag ta mig till bibblan eftersom jag inte har den bok i ekonomi som vi ska läsa i till på måndag. Eller så läser jag i den på söndag istället. Och vi ska även leta upp ett projekt till på måndag. Det blir knepigt.

Men inga bekymmer idag för det är ju trots allt fredagsmys:) Då känns allt mycket lättare!

Nu ska jag sätta igång. Det blir städning till Rihanna eftersom hon är so hard:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0