Plugg, som vanligt

Så skönt det var att sova idag. Hade egentligen planerat att gå upp vid halv sju för att vara på bibblan och läsa i budgetboken i en timme innan det är dags för plugg med Frida och Helene. Men det gick inte så bra. Jag gick inte upp förrens halv åtta. Men jag kanske kan läsa i boken efter vi har pluggat eller imorgon. Klockan nio ska vi sätta igång.

Jag är så irriterad på projektkursen. Jag tror fortfarande inte att jag fattat riktigt vad det är som vi ska göra. Leta upp ett projekt och analysera det. Men varför måste man ringa upp en massa människor? Om man får all information på nätet så behövs väl inte det. Arh. Jag blir så irriterad. Det är på tok för ambitiöst för en kurs som är på 2,5 poäng!!! Jag, Helene och Frida ifrågasatte lärarens förslag rejält igår på lektionen. Vi blev ganska irriterade allihop. Jag orkar inte engagera mig i den här tråkkursen. Usch och tvi.

Nu ska jag slänga i mig frukost innan jag går och försöka komma på något positivt med den här utbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0