Pluggis

Tog mig upp ur sängen halv sju idag. Ut med Hjördis som var väldigt sömnig. Sedan blev det frukost för att efter det traska iväg. Gick först bort till min handledares kontor och lämnade en version av uppsatsen som hon ville ha och sedan till bibblan. Satt där med Frida mellan 8-12. Inte illa! Läste ut en bok och blev i princip färdig med det som ska lämnas in på torsdag. Har lite kvar att läsa så jag kanske kompletterar lite.

Egentligen skulle vi plugga ekonomi idag men eftersom det är mer bråttom med projekt så flyttade vi ekonomiplugget till imorgonbitti.

Nu ska jag käka lite lunch. Sen läsa lite ekonomi och lite mer projekt innan det är dags att åka till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0