Räntabilitet, soliditet, kassalikviditet = mina ovänner!

Precis kommit hem från bibblan. ar pluggat med Frida och Helene sedan klockan nio. Igår kändes allt hopplöst men idag kändes det bättre. Det går alltid tusen gånger lättare när man sitter i grupp. Sen när man sitter ensam så har man lust att skriva WHAT? över hela pappert. Jag och Helene tog en liten fika efteråt. Chailatte och chokladboll (får man lov att skriva negerbulle?). Det var härligt. Jag är helt slut i huvudet nu. Men ska sätta mig med ekonomin igen nu direkt. Lika bra att fortsätta när man har börjat. Jag måste PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA om jag ska ha minsta lilla chans att få godkänt på tentan. Det värsta är att vi ska lära oss ännu mer nytt nästa vecka. Det hade räckt länge och väl med det som vi har lärt oss på denna tiden.

Vid tre ska jag åka till stallet. Sen ikväll vid åtta ska jag tvätta. Tjoho. Och plugga ekonomi under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0