Same, same

Jag har skickat iväg lite mejl till åstorps kommun. Får se om jag får något svar. Annars kanske jag och Frida går ihop och gör något tillsammans. Vi har båda samma negativa inställning till den här övningen så det kanske funkar bra. Verkligen engagerade, eller inte. Får se hur det blir.

Just nu ser alla dagar likadana ut. Pluggar ekonomi och projekt för att sedan åka till stallet. Det är inte jättekul för tillfället. Med plugget alltså. Ekonomin är tusen gånger roligare än projektkursen. Men det som känns självklart på lektionerna blir väldigt luddigt när jag sedan sitter hemma och ska försöka lösa uppgifter.

Nu ska jag tillbaka till boken med budget och budgetering. Klockan 13 är det föreläsning. Ska pilla med excel idag. Det kanske blir kul?

Har börjat fundera på om jag ska försöka hitta någon som kan passa Flisan runt påsk. Har en föreläsning den 30:e men funderar på att skita i den. Pappa fyller år så man vill ju vara hemma och fira då! Men jag vet inte hur länge jag kan vara borta från Flisan. Vill inte att någon annan ska rida henne. Och hon kan ju max stå utan ridning i tre dagar. Max, max. Får se hur jag gör. Beror lite på när pappa ska firas också. Hm.


B kanske åker till Skåne i helgen. Vi har en kompis (Markus) som ska ha 25-års fest. Jag hade jätte gärna följt med och grattat med det går ju inte med tanke på Flisan. Har ingen som kan passa henne. Eftersom alla hjärtans dag är på en söndag så har jag och B inte planerat något speciellt ändå. Så för mig gör det inget om jag firar med Hjördis och Flisan :P Sen på lördag blir det antagligen schlagerkväll med Frida och Helene. Men han har inte bestämt sig än så får se hur helgen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0