Schlagerkväll

Snart kommer Frida, Helene och Joel hit för att titta på melodifestivalen. Blir väl några glas vin också. Trevligt!

Idag var jag i stallet i fyra timmar. När jag kom dit så sprang det en häst lös så jag skrek HALLÅ och då kom Sannie ut och undrade vad jag gapade för. För att det springer en lös häst här ute, jag behöver hjälp med att fånga den! Två sekunder efteråt så rymde två hästar till så det tog ett tag innan vi fick tag i dem. På grund av sysslolöshet hittar dem på en massa bus. Finns ju inget att äta när det bara är snö överallt. Sen blev det en ridtur runt universitetet. Flisan var riktigt seg i början. Sen var det dags för galopp och vi fick vara först. Då blev det en jäkla fart. Massa galoppombyten:)

B fick gå ut med Hjördis när han kom hem från skolan eftersom jag inte var hemma förrän vid fem. Sen bjöd B på en räksoppa. Tyvärr föll den inte mig i smaken för jag tyckte den smaka för mycket cognac. Men smaken är som baken:)

tjusigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0