Sleepy monday

Det är alltid svårt att komma upp ur sängen på måndagar. Jag gick upp vid halv åtta så nu börjar jag känna mig vaken :)

Har lektion klockan tio. Eller handledning heter det väl. Gillar inte alls den här projektkursen. Är lite osäker på om jag fattat poängen. Jag har säkert skrivit en massa saker som inte ska vara med. Jag vet inte ens om det är meningen att man ska skriva ner själva planeringen eller om man bara ska prata om det på seminariet för att sedan skriva ner egna reflektioner i det som ska lämnas in. Ingen aning. Har fått ganska dåliga instruktioner. Arh, jag vill bara bli godkänd så man slipper tänka mer på den kursen.

På onsdag ska jag lämna in 5 A4, jag har fyra nu men frågan är om det står rätt saker på de fyra? Det ska jag väl få reda på idag antar jag.

Förrutom att skriva klart projektrapporten så ska jag plugga ekonomi som bara den i veckan. Blir nog ganska mycket att plugga denna veckan kan jag tro.

Nu ska jag klä på mig lite innan jag drar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0